Jumaat, 28 Januari 2011

liFe:muda oR tua..

   "pakcik @ri dah datang!!!" isss muda2 lagi dah dapat gelaran pakcik hu3.
aiii... hari nie @ri nak cerita pasal umur dan usia. Apa ada pada umur??? Petunjuk kepada kematangan? 
becoming tua? atau hanya sekadar angka??? lallaal..
u all suka x bila nak menjangkau ke nombor puluh yang seterusnya..warrrgghh..ada yg suka & tak suka...
    Takot nak mengaku lew tu???

Time nak citer pasal usia kan..kenapa?? hari nie bukan hari jadi saya..or someone yang saya kenal pun bukan..nak mengelak lew2.. eleh relax Sebab kadang2 ada juga orang2 yang dah berusia,tapi perangai mengalahkan anak muda uishhh..malu menengoknye.macam tak leh nak terima plak hakikat dia dah berusia senja. 
Tapi Ramai manusia matang sebelum usianya. Ada orang matang kerana dia memang berfikiran matang. Ada juga yang matang kerana dia terpaksa bersikap matang kerana desakan hidup dan ada orang yang kelihatan matang kerana wajahnya nampak matang. Dan ada pelbagai alasan lagi kenapa kematangan tidak boleh diukur dengan usia dan umur.
Ada juga orang yang telah berusia tapi penamplan dan gayanya seperti muda belia. Pembawakan dirinya, wajah keanak-anakkan mereka membantu mereka kelihatan sentiasa seperti remaja.

Untungnya nak2 macam nie lew hu3!!Tapi ada juga orang yang tak suka wajah mereka yang keanak-anakkan dan macam muka orang muda jer sebab dia rasa orang akan kurang respect kat dia.eleh takot kena tahan masa msok pawagam lew hu3 sebab cter "18x".

ala tu semua bukan ukuran tp amalan kita,terima jewlah yg usia kita semakin bertambah dalam kita sedar or x!!!ok lew sampai sni jew coretan @ri jumpa lg...tQ



Tiada ulasan:

Catat Ulasan